Wednesday 4 May 2011

ToLoNg Aq

Tolong aku

Sahabatku

Dengarkan jerit hatiku

Tentang dia

Tentang dia

Masih selalu tentang dia



Ajak aku bersamamu
Ke mana pun yang engkau mahu

Tenangkan aku

Tenangkan aku

Sabar mentenangkan aku



Dia pernah membuatku merasa sempurna

Hingga aku pun menjanjikan selamanya

Namun ternyata mimpi yang dia punya

Berbeda (2x)



Aku takkan bisa

Hidup tanpa dia

Dia yang membuat

Aku bahagia

Tolong daku untuk

Melupakan dia

Sungguh hanya itu

Yang aku pinta



Dia pernah membuatku merasa sempurna

Hingga aku pun menjanjikan selamanya

Namun ternyata mimpi yang dia punya

Berbeda (2x)



Aku takkan bisa

Hidup tanpa dia

Dia yang membuat

Aku bahagia

Tolong daku untuk

Melupakan dia

Sungguh hanya itu

Yang aku pinta



Ajak aku bersamamu...

No comments:

Post a Comment